söndag 6 juni 2010

Monster High, where the parties never die!

Håhå jaja, det är väl rätt typiskt av mig att för det mesta falla för allting sött och gulligt jag hittar, och det är precis vad som har hänt den här gången också XD

Från och med nu i Juli så kommer Mattel (leksaks företaget som står bakom Barbie) att lansera sin nya linje med produkter riktade till tjejer i 9+ åldern. Varumärket heter Monster High, och cirkulerar (än så länge) kring 6 karaktärer i high school åldern, som alla råkar vara barn till några av tidernas mest berömda monster, till exempel Frankenstein, monstret från den blå lagunen, och Dracula; Mycket underhållande alltihop, och jag har fallit pladask för allt som har att göra med MH!

Så min senaste färdig-gjorda teckning är förstås av Draculas dotter, Draculaura (kallad Ula D av sina vänner haha), som är min favorit karaktär!


Jag gjorde det mesta arbetet medans jag var full, så jag glömde sudda en del linjer, och den är inte värst jämt ifylld heller *suck* Men nåja! Passade på att leka med mina Pro Markers (som jag fullkomligen älskar!) för att se hur det blev ^__^
Min käre sambo står för bakgrunden, eftersom att jag var för lat haha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar