söndag 7 november 2010

Skiss-dumpning, del 1

Det var ett tag sen sist, har varit lite för upptagen/lat/annat för att pilla med att scanna och sånt. På sambons order så ska jag dock nu göra en mega sketch-dump, och jag börjar med några original. Vill också be om ursäkt för att många av de kommande bilderna är ritade på rutigt papper. Har en tendens av att rita på allt jag kommer åt, och rutade kollegieblock finns det gott om i det här huset av någon anledning.


En... älva? Eller nåt. Extremt anime inspirerad, och inte särskilt bra. Dessutom är jag irriterad över att min scanner vill "klippa" av bilder lite här och där. Morr.


Manga porträtt i vintage stuk. Dvs, vintage manga stil.


Ännu ett manga porträtt, även detta i vintage stil. Ska se om jag inte kan teckna om dem till stämpel motiv. Kanske. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar