söndag 7 november 2010

Skiss-dumpning, del 2

Okej, då drar vi vidare då!
Detta inlägg viger jag väl då åt anime & manga fanart:

Först ut två olika versioner av en karaktär. Kabamaru från manga och anime serien "Iga no Kabamaru". Mycket rolig anime, kolla in den om ni får chansen. (Även om det kan bli lite svårt, eftersom att den är typ 30 år gammal och inte licensierad i Europa så vitt jag vet. Men hurra för internet!)
Prövade två olika stilar som sagt. Föredrar nog den understa.


Här har vi först skissen till bilden direkt under. Väldigt, eh, skissig, inte sant?


Och här har vi det färdiga alstret. Inte super-bra, finns ganska många fel på den. Men men. Har jag nämnt att det var sambons ide att jag skulle lägga upp de här till allmän beskådning? Tänkte det kunde vara värt att nämna igen haha


Och till sist en egen, äldre version av Lina Inverse, i en utstyrsel jag designat själv. Ska färglägga den här, även om den har sina, eh, problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar